Bestellen
De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw item op de juiste manier kunt bestellen:
1. Selecteer de juiste maat en/of kleur van jouw gewenste artikel en klik op de knop ‘+ in winkelwagen’.
2. Herhaal stap 1 totdat jouw hele verlanglijstje in je winkelwagen staat.
3. Maak je bestelling af door naar je winkelwagen te gaan. Vul hier eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
4. Vul al je gegevens in en doorloop vervolgens alle stappen in de betaalomgeving. .
TIP:
Maak bij het bestellen direct een account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien en bestellen in de toekomst nog makkelijker wordt.
Betalen
RETOURNEREN
Ben je toch niet helemaal tevreden over je product en wil je deze retourneren? Dat mag!
Als je binnen 14 na ontvangstdatum kenbaar maakt dat je de producten wilt retourneren, mag dat uiteraard. Dat kan je doen door een mailtje te sturen naar info@pindapower.nl met het verzoek tot retournering. Alsdan ontvang je de instructies en het retourformulier.
De kosten van de retournering zijn voor de klant tenzij het een fout vanuit onze kant is. Denk aan een verkeerde maat, kleur of product. Bij een foutieve levering of een defect product, vergoeden wij deze uiteraard. Neem hier contact over op voor je over gaat tot verzending.
Zodra je retour bij ons binnen komt, kan het tot twee weken duren tot deze is verwerkt. Nadat deze goed wordt gecontroleerd en is geaccepteerd als retour, ontvang je een mailtje dat jouw retour is verwerkt. Na dit mailtje ontvang je het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug op je rekening.
Het kan voor komen dat jouw retour niet wordt geaccepteerd door vlekken en geuren welke er op wijzen dat het product is gedragen. Helaas kunnen wij dan niet overgaan tot terugbetaling. Je kunt er dan voor kiezen het product toch te houden.
Zodra is bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen/annuleren. Dit omdat het bestelproces en het productieproces vrijwel gelijk lopen. Je zou dan het pakket aan de deur kunnen weigeren of het pakket op eigen kosten kunnen retourneren.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dan kun je dit het beste aangeven door middel van het contactformulier. De klantenservice zal er voor zorgen dat je een gratis retourlabel ontvangt waarmee je dit kunt retourneren.
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.
Dan kan je het best even het contactformulier hieronder invullen, onze klantenservice zorgt ervoor dat het missende product toegestuurd wordt.
Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij raden je aan je spambox van je e-mail te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, vul dan het contactformulier in zodat de klantenservice hierop terug kan komen.
Wij bieden 2 weken garantie op onze producten vanaf ontvangstdatum. Mocht je binnen dit termijn vallen, dan ontvang je van ons een vervangend product. Vul het contactformulier in inclusief een bijgevoegde foto van de beschadiging, dan nemen wij het zo snel mogelijk in behandeling.
VERZENDING
Onze standaard levertijd is 3-7 werkdagen. Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je je bestelling makkelijk volgen via onze website.
Zodra het pakketje is verzonden duurt het normaal gesproken 2 á 3 werkdagen om het te bezorgen.
De eerste bezorgpoging is altijd het adres die jij hebt opgegeven. DHL doet altijd twee bezorgpogingen. Na de eerste bezorgpoging kan jij met een bezorg briefje aangeven dat je het bij de volgende afleverpoging in een parcelshop wil ophalen.
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wanneer het pakket geleverd zal worden.
Mocht de track en trace code iets aangeven dat jouw pakket bezorgd is, terwijl je niks ontvangen hebt, kan je contact met DHL opnemen. Zij kunnen dan voor jou navraag doen bij de bezorger.
Bij overige statussen mag je een contactformulier invullen, dan zal de klantenservice dit verder oppakken.
Jouw bestelling wordt in één keer verzonden. Mocht je een deellevering van de bestelling willen maken dan vragen wij je om de dubbel gerekende verzendkosten te voldoen. Hiervoor kun je contact opnemen middels het contactformulier.
Mocht je dit niet willen, kun je altijd de artikelen apart van elkaar bestellen.